Magknip och bärsele

Alltså bärselen är min bästis. Lucy har haft magknip i natt igen och idag när hon har varit sliten så har hon fått sova en del i selen. Just nu är det en Tula hon sussar i men vi varierar lite:)


Det här med magknip är fasen inte skoj alls. Stackars liten har stånkat, stönat och gråtit mer eller mindre varje dag sedan födseln. För ungefär en vecka sedan vände det äntligen. Men igår åt jag en semla, ajajaj, och natten var inte rolig för tösen. Jag har insett att jag inte kan äta semlor nu eftersom detta nu är fjärde gången som Lucy får magknip i samband med att jag ätit semla. Antagligen är det ju grädden så jag drar ner rejält på mjölkprodukter nu och hoppas att hon blir bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0