Tvättlördag

Dagen startade med att jag köpte en asbra julklapp till min sambo. Fy fan vad jag är bra. Och aningen självisk:) Som med alla presenter jag köper till honom så är det något som jag själv kan ha nytta av. I födelsedagspresent fick han en biljett till Foo Fighters i sommar. Givetvis fick jag själv också en biljett. Den gav jag inte bort i present eftersom man aldrig kan vara säker på att personen i fråga väljer att ta med mig:P

Sedan åkte jag och syrran ut till mamma för att bli julfina i håret. Vi käkade tillsammans, fikade och spelade yatzy.

Nu sitter jag här i köket, sippar på en cider, lyssnar på Beatles och väntar på tvätten.

https://www.youtube.com/watch?v=iLnVOyhqSi8&index=4&list=RDasf8KLYQh60

Grymt att ha tvättid en lördagskväll... Sambon är på julfest med jobbet. Med tanke på missödet som skedde förra gången han var på partaj så är jag smått orolig. Han har dock lovat att hålla sig nykter:) Jag hoppas att han håller det löftet. Annars får han fasen inga julklappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0