Teamdag och kommande semester

I torsdags hade vi teamdag. Sara-Stoneheart hade vunnit en säljtävling och fick därmed äran att planera dagen. Vi startade med en härlig förmiddag på ett av våra hotell. Där var planen att vi skulle fixa frillorna, ta SPA-behandlingar eller bara slappa i solen. 3 av brudarna fick håret fixat medan jag och Skoffa njöt av en härlig massage. Själv valde jag "hand- och fotmassage" av anledningen att jag vaknade med en riktigt obekväm nackspärr. Med det var grymt!
Därefter begav vi oss ut i öken för att rida kamel. Min nackspärr gjorde att jag utnämnde mig själv till fotograf medan de andra skumpade på öknens skepp i en halvtimma:)
Slutligen avslutades dagen med en maffig burgare på Joho´s i El Gouna, ruggigt smarrigt! Och efetrsom farsan Ola anlände samma dag slog vi två flugor i en smäll när han, Petra, Otto och Lena kom förbi på en ök. Myys!

Bokade äntligen en semesterresa till hemstaden igår. Jag och min karl kommer hem 19/1-26/2. Yeeii! Det blir Sawi första flygning, skitbra att jag ("flygrädda" Lois) tar den oskulden - mohaha!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härlig bild raring :)

2013-02-09 @ 16:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0