Just när temperaturen var skön

Då var jag sedan en vecka tillbaka åter bosatt i Hurghada. Nice att vara tillbaka trots att det var trist att lämna underbara Menorca just när temperaturen började bli behaglig. Här är det fasen typ 40 grader och stekande sol, dock inte lika fuktigt som på Mennis. Hurghada har tamigfan aldrig mulet väder - saknar det faktiskt. Var ju i Svedala (Malmö) ett par dagar innan jag kom hit, skönt att fylla lungorna med frisk luft innan sandkornen tränger sig in igen.

AC:n på kontoret är ur funktion, är jag förvånad? Nae, inte direkt. Och han som kan fixa den är givetvis på semester. Smidigt att bara ha en kille till det...

Nu är det bara 4 dagar till mina kollegor börjar komma ner, ska bli gött med lite sällskap.
Bor med karln på ett ställe som heter Brittish Resort, mysigt område med två stora härliga pooler. Ska nog ta lite ledigt i morgon och spendera dagen där:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0