En dag på kontoret

Skippade Kairostuddningen idag, inåsg att jag antagligen gör mer nytta på kontoret. Och med tanke på att jag körde turen si sådär 15-20 gånger när jag jobbade här sist så tänkte jag att det var lite onödigt. Brudarna får gärna pumpa mig på info när de kommer hem:)

Shit, det är galet mycket att göra här. Men för tillfället känner jag mig grymt ostrukturerad, jag vet inte vart jag ska börja! Och så fort jag påbörjat något så kommer något annat emellan. Kontoret ser ut som en påse bajs dessutom, kaotiskt! Massvis med grejer över allt, framför allt boxar och skrivbord, japp skrivbord. Just nu står två skrivbord staplade precis innanför dörren, givetvis precis framför skrivaren också. Ja, så det är en liten laburint här.

Nu går jag nog hem. Eller? jag kanske stannar och kör lite Wordfeud, har ju ingen uppkoppling i lägenheten:P


Kommentarer
Postat av: fia

ÅH va gullig du var på kortet!! saknar dig!!!! MASSA!

2011-09-23 @ 01:14:42
URL: http://fiafia123.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0