Det finns en första gång för allt

I morgon lämnar jag Menorca. Denna säsong har varit otroligt kort - alldeles för kort! Jag känner mig inte klar här och för fösta gången sedan jag kom ut som guide känner jag inte för att lämna destinationen.

Jag har det bra här, riktigt jäkla bra. Det är fint väder (lite för varmt för att klaga på något), bra kollegor, fina ständer, snygga killar och bra partyliv. Vad mer kan man önska? Synd som fasen att Menorca om vintern är praktiskt taget helt dött! Mycket stänger ner och väderet är regnigt och blåsigt. 

Jag har inte hunnit med allt jag vill göra!! Men nu är det dags för nya tag och Menorca får vara utan lilla mig ett tag. Vem vet, kanske man återkommer nästa säsong?


FÖR ÖVRIGT: I lördags var det kanonpartaj för mig, Jonathan och Johanna. Vi drog ut runt 02.00 och Jonathan "den lille mesen" drog hem redan runt femsnåret. Jag och Johanna, nej vi var inte trötta, kommer hem typ 09.30  och hoppar på Jonte (som blir smått galen!) och sedan drar vi på matjakt. Vi inser att allt var stängt (stjärtsöndag!), så vi går hem och lagar finmiddag. HAHA! Somnar sedan strax efter elva. Perfekt för faan! Det är så det ska vara! Måste givetvis ta vara på all fin tid här i livet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0