Då var det varmt igen

Inte  var det kallt i Hurghada inte, puh!

Glömde inloggningskoden till datorn hemma idag, vilket gjorde att jag tvingades gå tillbaka till lägenheten i sjuk hetta! Ibalnd bli jag så trött på mig själv!

Lägenheten är densamma - dålig spolning i toaletten, galet dålig duschstråle (tar ca en halvtimma att få ur shampoot ur håret), jäkligt mycket sant och smuts. Dessutom har någon stulit "pinnen" ur garderoben, viklet innbär att min garderob består av ett stort tom rum! Ska jag packa upp mina kläder där? Lägga dem på garderobsgolvet eller vad? Haha, man kan inte annat än att småskratta åt den egyptiska standarden.

När jag var här för två år sen var det en del katter här - men nu är det tusentals!! Utanför min port var det närmare 20 katter igår, de flesta är faktiskt galet söta. Kan bara inte att låta bli att klappa dem, rabies? vad är det?

Jag insåg också varför jag tog taxi till kontoret så ofta förra säsongen. Det var inte bara för att jag är galet lat, utan för att det är sjukt jobbigt med tvåhundra taxibilar som åker runt och tutar och skriker "taxi taxi"! Så för att slippa höra dem be efter kunder så hoppar man helt enkelt in i en, logiskt va?

Fick hit lite kollegor i natt, känns superbt och snart är även denna säsong igång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0