Helt slut

Halli hallå!

Jag är galet sliten måste jag säga - ser så grymt mycket fram emot en ledig dag i morgon! Planen är att spendra så lite tid som möjligt i vertikalt tillstånd.

Sitter och lurar lite på jobbet. Fått en hel del gjort idag och jag ska nog klara av att vara ledig utan att oroa mig för arbetet. Inväntar på ett par samtal från några kollegor, sedan är det dags att rund av för denna vecka:)

I afton blir lite partaj, men shit vad jag måste sova innan dess, vill gärna undvika att totaldäcka på bardisken denna gång;)


ÄNTLIGEN är vi fulltaliga i HRG! Önskar vi kunde hoppa en vecka fram i tiden nu, men men - snart är vi ändå redo, yei!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

LOOOUIISE!



Hoppas att du har en underbar ledig dag.

Vill bara påminna dig om att jag kommer snart, och då är det slut på friden.



Pussen!

2011-11-13 @ 14:09:21
URL: http://corneliaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0