Veckan startar med en måndag


Hola!


Ledig idag:) Och för typ  första gången på evigheter så är det strålande väder på min lediga dag!

Började dagen med att bege mig till kontoret i Mahón (ca 40 minuters körning) för att skriva ut lite jobbsaker. Jag klev ur sängen 05:45 och var tillbaka kvart i åtta. Med andra ord var det inte speciellt mycket bilar på vägarna, vilket också var planen för denna tidiga vakning. Kunde inte riktigt räkna dygnet som min lediga dag innan åttasnåret.

Runt tio åkte jag och Andrés til stranden och insåg att - jävlar vad sandigt det var här - och begav oss därmed till en hotellpool istället:P

Kom hem för ett par timmar sen och njuter nu av en liten kallis på närpuben (med kostnadsfri WiFi!).

Första veckan här har gått finfint. I morgon anländer nästa trupp med gäster - det ser vi fram emot:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0