Ledig!

Idag har vi haft ledigt och unnade oss därmed en lite sovmorgon (inte tillräcklig om ni frågar mig, som vanligt). Vi åkte mot stranden runt 10:30 och var superladdade för en dag vid det turkosta havet (sagolikt!).

Planen var att ta den finaste stranden vi hittat "so far", men vi insåg att det var lite mulet och ville ta en mer säker stand, dvs närmare till bilen. Så vi la oss och solade. Efter ca 30 min kommer massa fula mol och vind, WTF! Så vi tar en av våra trditionella kaffestunder istället. Sedan beger vi oss hem mot Ciutadella och inser att vafaan vi vill ju bada så vi tar en strand i närheten. Jag hade haft huvudvärk från morgonkvisten och behövde lite sömn, däckar typ 10 min - Men munnen vidöppen! Vaknar med fullt av snus och sand i käften! Inte det minsta gott vill jag lova!

För övrigt, skulle inte jorden gått under nu? Nähepp.. Vi som hade förberätt med ett par bira.


By the way - hångelfri i typ en måndad (kan det stämma? Ida?)


Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHA

ja, det kan nog stämma. nu när du inte har mig som wing-womanar. hihi.

2011-05-23 @ 12:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0