Lååånga arbetsdagar och en del äventyr

Jävlar vad ont jag har i ryggen. Nu har jag suttit 11 timmar, så det är inte så konstigt. Igår blev det en 12 timmars dag. Levde på snus och kaffe hela dagen, trist som fan att äta själv ju.

Fråga är om jag i fortsättningen ska ta med mig badkläder och göra siestan på stranden. Ska bara hitta en bra strand här i närheten också:P

Vi körde bort oss totalt härom dagen. Men fortsätt bara säger jag "det står ju att det är körväg". Haha, kanske när man körde med häst och vagn! Detta var fan en STIG och en gropig sådan. Totalt omöjligt att vända så vi fortsätter en bit, man måste väl komma fram någon gång? Hmm, ja om det inte vore för att vägen sedan var spärrad med grind och skit. Om det inte finns någon vändzon så skapar man en:) Med hjärtat i halsgropen var jag glad att vi tog oss ur situationen så fint som vi gjorde;

Det blir en bra säsong detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0