En liten fylleresa och ett par tack

Landade på Arlanda runt fyrasnåret i lördags. Gick hur fint som helst, bara craaaazy långtråkigt! Första flyget gick suberbt (låg totaldäckad hela resan, hmm..), andra flyget var en timme sent och jag tittade på klockan ungefär var trettionde sekund. Min första måltid sedan grekssalladen dagen innan bestod av en kokt korv på Stockholms central. Jag mådde inte prima då vill jag lova. Tom mage, bautastor väska (30 kg) och småbakis. Ja, inte gött att börja bli bakis mitt under flygresan.

Jo, jag och Jenny festade ju till lite där dagen före avresa. Bara en öl blev ett par till och senast hemgång klockan två bleb klockan fyra.  Kvällen bestod av en hel del snack, fin rockmusik och en och annat goding (eller?). Jag drog när jag insåg att:

1. Killen var mer intressant än jag
2. Jag skulle lyfta om ca 2,5 timmar:)

Tack Jenny för att du gjorde sista kvällen/natten minnesvärd! Tack chefen för att du stod ut med ett fylle-Louise i bilresan till flygplatsen! Och TACK till incheckningstjejen som struntade i min övervikt (visst jag har gått upp ett par kilo men det hade fan väskan med vill jag lova!)



Kommentarer
Postat av: Jenny

haha. TACK underbara Louise, det är synd och skam att vi inte gjort det mer under säsongen, rollings var ju ett asskönt ställe. Men hörru du, om inte jag missminner mig så var det du som sa till mig o snacka med honom när han kom o satte sig bredvid men att jag ville vara med dig?!

o btw ja va hos läkaren i mån, skönt!

o ännu en gång, tack för en underbar kväll/natt!

2011-05-05 @ 20:50:37
URL: http://hippieflumochkontrollfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0