Fylleångest?

Är det detta som kallas för fylleångest? Normalt brukar jag skita i gårdagen, men när man vaknar utan tillhörigheter är det klar man funderar lite.

Nu är jag nykerist. Ja, på riktigt. Nja, men nästan. Jag ska bli bra. Det går med lite vilja hoppas jag.


Orkar inte bli bestulen mer. Jag har numer ingen plånbok, inga pengar, inget kontokort, inga glasögon och inte heller någon mobil.

Jag bor på hotell. Ja det kanske låter fint men verkligheten är kass. Jag har tydligen smällt igen min dörr TVÅ gånger i natt och alla är pisst. What? Observera att det enbart var två gånger. Vafaaan! Jag snackade med guestrelation på hotellet och hon sa att det var de i min korridor som var sura på detta. Mitt svar var då att dessa människor är ju mina vänner. Ja sa hon, men det var även de som tjallade på dig. Fittfolk!

Jag orkar inte längre. Idag vill jag bara åka hem och skaffa villa i Norrland. Där får man iaf spela hög musik och säkerligen får man också ha sina saker för sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0