Snuslös

Oj vad besvärligt allt blev utan snus. Jobbet, sömnen - livet! Här kommer där med ett litet inlägg om snus, och mitt liv utan det..

Upprepade gånger under dagen har jag fått påhälsning av den inte så välkomna mr Stinens, och inte vilken stinens som helst utan fucking AB Stinens. Trött, rastlös och crazzy snussugen! 
Jävla skitföretag som inte kan leverera som lovat. Beställde snuset 26/5, i god tid tyckte jag. Skulle ta 3-5 dagar för leverans. Nu, närmare två veckor senare, så sitter jag här och darrar. Går ut och suger in en och annan cigg ibland.

Jag tog min sista snus igår runt 21-tiden, och när den var förbrukad var det inte lite ångestladdat att kasta ut den genom bilrutan.

Med hjärtat i halsgropen
Avslutningsvis tänkte jag visa er ett par biler från ett annat ångestladdat ögonblick i mitt liv. Nämligen när jag och grabbarna körde totalt vilse. Ja, jag var kartläsare, men helt ärligt var det fel på kartfan:) Det stod att det var körväg där, men nja, knappast. Kanske om man kör cykel.  Vi körde och körde med förhoppningar arr tillslut komma fram (det var ju mer eller mindre omöjligt att vända). Slutligen kom vi fram till en grind, jaha där var det kört ja. Men änglarnas hjälp tog vi oss runt och tillbaka igen.
By the way, wtf är halsgropen? Det hål som Rebbe har ett  övernaturligt stort? Hmm... Mycket schieerd uttryck.









Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan lojjsan. nämen va störigt hörru me snuset. hoppas att det kommer snart. verkar som att du har det bra=)Kul att se. funderar ev på att komma till mallis i sommar tror du ev att de e möjligt att du får ta ngn dag sem o joina oss isf på mallis? puss

2011-06-08 @ 20:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0