Once again - dags att bli fit

Idag ska jag köpa gymkort - trot eller ej (trot, haha!)- men det är sant. Sitter fan 90% av dagarna och resterande tiden står jag i duschen eller förflyttar mig till och från toan eller bilen. Lär ju bli döfet efter denna säsong. Men vafan gör det när jag hela mitt liv (alltså livet före Kläppen) blivit pikad för att ha varit för smal.  

Vem fan tror sig ha rätt till att fälla kommentarer som "du är så smal" eller betydligt värre? Fuck them! Jag gör va fan jag vill med mig kropp - framför allt så äter jag vad jag vill! Om jag nu vill ägna min femminuters lunchrast till Pringles så gör jag det:) Och om jag vaknar mitt i natten och "råkar" ha en påse ostbågar där, ja då äter jag dem. Kanske blir jag fet. Men jag bryr mig inte så mycket. Hellre mätt och belåten!

Hade en supernajs dröm i natt. Jag och mina kollegor var påväg till BK (jag ogillar skarpt Burger King), och så hittade jag ett donken. Fuck vad glad jag blev. Skitsur när jag insåg att jag drömde!


Jag vill också passa på att länka till Fia som har gjort ett supergulligt inlägg:

http://fiafia123.blogspot.com/2011/05/mina-underbara-tjejer.html#links

TACK! Det är sånt här som värmer när man befinner sig långt från vänner och familj. Tack för att  du tänker på mig Fia, och du vet att du alltid är välkommen att hälsa på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0