Dags att lägga sig kanske - klockan är ju snart elva

För inte alls många år sedan var det efter midnatt utegångsförbud är på Menorca. Det är ganska skönt att det förbudet är borttaget:)

Var ute i lördags, och vet ni? Det var faktiskt inte bara vi, utan en hel del folk! Äntligen lite liv & rörelse. Men jäkulens vad bakis jag var igår. Var med största sannolikhet full när jag väcktes av att kollegan knackade på min dörr. När nedanstående dialog utspelades var jag övertygad om att uret knappt slagit åtta.

- Jag kooommer. Vänta vafaan! (ännu mer ihärdiga knackningar!)
Så jag glider ur sängen, mindre glad måste jag erkänna. 
- Jonathan vad i helvete vill du? Jag är ju ledig! Är du inte nådig människa?
- Jaaa, jag ville bara höra om välkomstmötena
- Vafan är klockan egentligen?
- Halv ett.
- HALV ETT? Vad i helvete. När kom vi hem igår??


Svaret var att vi varit ute till  sexsnåret. Och dessutom shottat tequila nästan fram tills dess. Pyton då!

Nu är det dags för sängen och eventuellt ett avsnitt av Lost. Ja, jag är en av de få som fortfarande tyckte det var bra in i femte säsongen:P Nu är det början på säsongen sex och helt ärligt, jag måste börja hålla med resten av världens vettiga människor, det har ballat ur en aning. Men jag måste ju se klart det, eller hur?


Sov gott (imorgon är det julafton)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, jaså är det julafton imorn? :D

2011-06-20 @ 03:38:44
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0