Ja, lite blandad info

Fuck vad trött jag är på hotellfrukosten, hotellmiddagen och det jäkla hotellet. Jag klarar inte ens av att gå ner till frullen om mornarna, trots att det är gratis! Visst, jag är galet morgontrött, men jag tycker inte att det är värt de 20 minuterna det tar att ta mig ner till matsalen och äta de där äckliga baguetterna med samma skitost och gurka som alla dagar. Och ja, jag sover hellre till sista sekund!

Om två veckor sitter jag nu på ett plan till Scccchveeden! Jepp här kommer jag frivilligt till kylan. Fy fan! Det är i alla fall till Malmö jag ska bege mig för att medverka på DM-kick off!

Jag har nu insett att min kropp ej pallar att gå ut en kväll och ta ett par pilsner, jag mår fan apa dagen efter! Det var lättare för helt enkelt. Beror detta på ålder? Eller kanske en sliten lever?  


I morgon är det söndag - vilket för mig är lika med ledig dag! Detta innebär givetvis partaj till kvällen. Men jag syrran och Jimmy har bestämt oss för att köra en lite annorlunda utgång. Vi ska nämligen påbörja festandet först runt 01.00 i natt, för att sedan inta Grabbarns efterfest som öppnar klockan 03.00. Därefter är det lika bra att gå direkt till poolen! Hoppas på strålande sol (eller gör jag, egentligen bättre med skitväder så kan jag bakislata mig i sängen hela söndagen) och brunbränna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0