Hjälp för helvete!

Nu kräver jag att alla vänner och bekanta hjälper mig här! Jag har två möjligheter till sommarsäsongen. Fuck att man inte kan vara på flera ställen samtidigt. Jag vill ju samla på mig oändligt mycket erfarenhet!


Igår fick vi nämligen svar på ansökningarna till sommarsäsongen. Och alla här fick något av det vi sökt, jävligt bra jobbat. Själv hade jag sökt DM Menorca i andrahand, och ja, jag fick det. Vilket jag också var rädd för... Menorca är tydligen otroligt fint, men även galet lugnt! Kanske ingen annan hade sökt tjänsten, vafan vet jag?! Eller (och mest troligt) är att jag blev erbjuden jobbet för att jag är så jäkla awesome:) Innan söndag måste jag ha tackat ja eller nej till detta. Det verkar vara skitskoj och något jag aboslut skulle vilja prova. Ett litet problem bara, jag älskar ju mitt lilla barn Kolmårdens Djurpark. Där kan jag min sak och jag känner att jag får gott om ansvar och utrymme för nya idéer. Jag har nu klurat på en liten lista över för och nackdelar för respektive arbetsplats:

Kolmården Menorca    
+ Bra arbetgivare & kollegor + Ny miljö    
+ Sommarklimatet i Sverige är bra + Fina badstränder  
+ Bra lön + Nya vänner & kollgor  
+ Vänner och familj finns nära + Bra erfarenhet  
+ Bekvämt med en arbetsplats som jag kan utan och innan + Möjlighet till bra jobb nästa vintersäsong
       
- Hatar typ Norrköping - Missar golfsäsongen   
- Har inget boende  - Kommer att sakna familj och vänner
  - Kommer att sakna Världens Bar





Kommentarer
Postat av: Lotta kvist

Hejsan raring, ja du inte lätt det här..... vi här hemma skulle tycka att det var kul att du var hemma hos oss...men du är ung o fri o har värden framför dig o vilka möjligheter att få se andra länder. O jag förstår dig om du kommer hem så vill du ha en lägenhet o inte ha bara ett litet rum... men vad du väljer så stöttar jag dig, min älskade stora tjej, pok

2011-02-04 @ 18:14:12
Postat av: eveliiinaaaa

KOLMÅRDEN!!!!!!!!

2011-02-05 @ 00:49:08
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/
Postat av: eveliiinaaaa

vem annars ska slänga katter eller 30 hundralappar på mig mitt i natten? :(

2011-02-05 @ 00:49:38
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/
Postat av: fia

Kom hem! Även om du tycker nrkpg e tråkigt så finns ju vänner (läs: jag) här! :) resten av världen försvinner ingenstans, fortsätt res efter sommaren, då får du det bästa av sverige (sommaren) men slipper det sämsta (vintern). Saknar dig! Kram

2011-02-06 @ 18:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0