De senaste dagarna

Tjohoo!

Fixade ny mobil i veckan, lika bra det. Den andra sög ganska hårt!

Pratade med farmor och farbros Jone nyss, det var ju lite nice:) God Jul sa dem. Tydligen är det ju juafton i morgon. Hmm.. märks inte alls måste jag säga. Fick en asnice julklapp av mamma och syrran nerskickad hit. Paketet innehöll snus, godis, korsordstidning och en hårddisk! Inte vilken hårddisk som helst utan den var full med filmer, serier och dataspel. ME LIKE! :) Bästa måste nog vara "Bamse i Trollskogen", musiken i den är ju oslagbar - haha!

Som vanligt jobbar jag som en galning, sedan är jag så galet trött att jag lägger mig i sängen direkt vid hemkomst. Utöver arbete så har veckan betått av lördagens veckliga partaj, lite fika på kosta och en fetingbulle på Cinnabon såklart. 

Nedan kan ni skåda hur det gå när det äts bullar som en flock med lejon som just fått sitt byte. Corny fullkomligen hällde kanelblandning över sin fina outfit;)


 



Ovan kan ni skåda hur det gå när det äts bullar som en flock med lejon som just fått sitt byte. Corny fullkomligen hällde kanelblandning över sin fina outfit;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0