Blir så trött på mig själv

Ett gott råd:Om du planerar att tappa din mobiltelefon i en taxi - välj då för faaan inte att göra det i Hurghada!
Denna stad innehåller fler taxibilar än vanliga bilar, alla ser likadana ut och de kör antingen sin ägda bil eller för någon snubbe som äger ett par taxibilar. Ja, alltså finns inget specifikt bolag eller telefonnummer man kan ringa.

Med andra ord - eftermiddagen kommer att spenderas på Senzo Muuull där mobilshopping står på schemat.

En sekund tog det efter att jag stängt taxidörren tills att jag insåg att mobilen måste ha glidit ut fickan. Jag sa "jag har tappat min telefon" närmare tio gånger innan Eriksson uppfattade vad jag menade och började lubba efter taxin:P

Innan dagen är slut kommer jag dock att äga en fancy telefon - var ändå dags att köpa en ny (hade ju haft denna i typ två hela säsonger, ojoj). Jag kommer också ha återfått mitt vanliga nummer.

Slutsats: Nemas problemas - allt löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0