PÅ MED PARTYHATTEN

Idag är det min tjugofyraårsdag, yeii! På något lusigt vänster har det kommit för mig att älska mina födelsedagar. Har ni sett How I met your mother och hur Lily älskar sin födelsedag? Jag är inte riktigt på den nivån, ännu:)

Jag sitter och lägger in lite kvalliar medan jag sippar på lite bubbelvatten, ska precis ta en snus och känner att denna dag kommer att bli något utöver det ordinära!


För typ två veckor sedan fick jag ett paket! Jag började och slita och dra i det tills jag inser att det är min systers handstil på paketet. Hmm, kan det vara en tidigt ördelsedagspresenttänkte jag?! Så, dukigt som jag är, ringde jag mor min som meddelade att så var fallet. Jag har med andra ord hållt mig tills idag med att öppna paketet! Det är väl ingen födelsedag utan paket?? Tack för presenten Lillkvirren och Mammut!


Så nu - in med snusen och back to work!



By the way, det bli DM Hurghada till vintern, supertaggad:) Sverige får vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0