Nyfärgad - igen

Färgade precis håret igen - faaan vad tråkigt det är. Och klurigt! När man har halvkort hår som jag så syns varenda jäkla miss. Jag vet ju mycket väl att jag ska lägga i hårbotten först, vilket jag alltid gör. MEN jag är grymt otåligt så jag stopper alltid på resen för tidigt. Så nu blev det som det blev - svart på sina ställen och (som vanligt) rödton på sina ställen. Blir galen!

Smart som jag var så färgade jag ögenbrynen med. Blev GALET ojämt, haha! Går väl bort snart:P

Och givetvis är pannan full med färg - fäster som lim på min hud och vägrar att försvinna!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahhahahaha, vad du är ducktig Louise, men jag får hoppas att du inte tog färgen som du färgade håret med på bryna, för det kan vara farligt, men du är söt än då....pok

2011-08-12 @ 19:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0