Sista ankomsten

Somnade typ 16:30 igår. Lite trött från torsdagen. Vaknade runt halv tio och åt upp det sista av pizzan innan jag åter föll i sömn. Vaknade sedan strax efter tre, observera att jag då sovit närmare elva timmar, men var aptrött och helt dizzy. Tänkte dock att det var onödigt att somna om eftersom klockan skulle ringa 05:00. Så jag tog ett bad och såg på ett par avsnitt av The Simpsons.

Hur i helvet är det möjligt att sova så mycket!?

 

 

 


Åt faktiskt frulle idag, runt 05:20 och sedan var det dags att samla truppen för avresetransfel 06:00. Det gick otroligt smidigt coh alla var vakna och på plats.

Hatar att alla på hotellen är lediga idag, kan ju inte få något gjort. Sitter här och inväntar fakturor trots det faktum atr ingen kommer att skicka några idag. Blir nog att runda av snart och gå hem, kan ju alltid hoppas på att få lite solsken på min blekvita hud. Fuck om folket i Sverige är brunare än mig när jag anländer till hemorten!


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0