Hungrig och småtrött


Jag är huuungrig! Som vanligt skippade jag frullen för ett par minuters längre sömn, lätt värt! Jag sov in i sista minuten idag, gick upp 2 min innan hämtning. Snoooze var femte minut i en halvtimma. Orkade inte ens dra på lite smink. Jo, okej jag erkänner, drog lite brunt på ögonbrynen, man vill ju inte se helt muppig ut:P

Blev en liten utgång igår. Ganska trevligt faktiskt, även om jag var den som inte var superpå utgång igår. Jag är nämligen så trött på att vara trött. Men värst var fan torsdagen. I onsdags var jag och Linnéa ute och gjorde stan osäker, fram på småtimmarna faktskt. Kom hem klockan sex (Ooops!) och insåg att dessa 2,5 timmas sömn inte räcker riktigt för att klara av att leva som en upprättgående homosapiens dagen därpå. Jag var galet trött - slående lik en zoombie - och var nära att somna/kräkas/svimma hela dagen. Blää! Men vi hade dock en fantastiskt rolig lunch med diskussionsämnen som bajs (lort), förhud och tåfis. Mycket möjligt att detta berodde på ett överslag av trötthet.

Men gårdagen då, lite najs att vara ute på lite spaning, trots att alla var 15 år och så kort vuxna att det enda fejs jag såg var Idas, alla andra var under brösthöjd. Och det var åter igen sansat. Jag har blivit så crazy vuxen. Dricker med måtta, ojoj, vilka framsteg:P Men det är ju fanimig så mycket roligare att vara dyngrak:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0