Hela livet i en resväska

Jag har nu börjat packa. Jag vägde min stora väska igår och det blev 27,8 kg. Orka bära så jälva mycket! Så nu har jag besämt mig för att skicka hem en kartong med sådant jag ändå inte vill ha med mig till Menorca.

Varje gång jag ska klä mig tänker jag" Åhh, jag har ju inget att ha på mig". Skittänk, jag har massa att ha på mig bara inget jag vill ha på mig. Massvis med kläder! Oanvända, välanvända och lagomt använda kläder. Varför envisas man alltid med att spara på sån skit jag vet att jag aldrig kommer att använda. Men den är ju fin och jag köpte den av någon (nu otänktbar) anledning. Alla kläder som jag har i Sverige borde jag egentligen kunna slänga nu. Jag har ju uppenbarligen klarat mig bra utan detta de senaste halvåret.

Äsch, jag packar skiten och slänger det vid ett sernare tillfälle! Fuck att jag inte kan agera enligt mina egna smarta idéer, allt vore mycket lättare då (särskilt resväskan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0