Ånej, nu var det morgon igen

Idas last night in hålet igår. Det blev en del förtärande av alkohol måste jag erkänna, dock har jag inte lyckats bli riktigt full på ett par veckor. Jag har nu kommit fram till att detta beror på ett nytt kontrollbehov (vart är mobilen, typ..). Fuck vad trött jag är idag, såklart. Men har jag varit pigg en enda morgon i mitt liv?! Otroligt tveksamt..


Nu känns det otroligt påtagligt vilket skumt liv man lever. Byter ut sina vänner konstant. Vissa finns givetvis kvar i hjärta och minne, medans andra glöms bort direkt. Ida kommer jag att sakna, helt övertygad. Fan det är klart jag kommer att göra det! Undrar för övrigt om hon kommer in här på kontoret idag, antagligen inte. nehä då ser men inte den sparvfaan på ett tag:(

Ida och jag har nu levt "ihop" sedan 31 augusti. Alltså 8 månader!! Klart det blir konstigt att inte längre ha möjligheten att se på en skitfilm ihop, dela på en hawaii med kebabsås eller bli väckt av jobbiga dörrklockan/ihärdiga knackningar alternativt en liten drudilutt av "god morgon, god morgooon" (hatar!)

Kommer du ihåg:

- När jag var din "vingkvinna" och hånglade med tysk-ryssen för din skull?
- När du hörde någon ropa "Louise, Louise" och du hittar mig sovandes utanför min dörr?
- När vi tog bilen från Lisa näs hon skulle köra Etnaturen (bästa idén ever!)
- När du hånglade med Giuseppe från Maljk (?), mohaha, tror dock att det var samma afton som det överstående
- När vi hade en söt, men attackerande hund boende utanför oss? Och jag fick panik och halkade i en vattenpöl med dator och allt..
- När vi blev stoppade av polisen..Ooops...:) "Ida du klarar det är, du äger"
- När vi lekte "ordleken" på Saloon och meningen slutade med typ "Ida ligger inte men hon fingerpullar alltid"
- När du var så bakis att du inte kunde röra dig på hela dagen och jag kom med pizza till dig?


Vilka tider - Tack för denna säsong Idus Slidus:)
Vänner blir inte ovänner pågrund av avstånd



Kommentarer
Postat av: Jenny

naaaaw, ni kommer ses igen <3 jag tror att ni kommer få en fet sommar på grannäarna o varför inte ta flyget över.



Haha man har varit med om mkt kul den här säsongen, utan bhåar på saloon, borttappade mobiler (för flera av oss), moona på motorvägen till ära av idas sista dag, strandmys osv...

2011-04-25 @ 18:16:46
URL: http://hippeflumochkontrollfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0