Städa städa stääääda!

Jepp nu är det alltså nummer 3 i ordningen av enheter jag städar inför öppning här i parken. Och det är givetvis inte den sista heller. Har minst två hälriga städdagar till:)

Nu är det alltså Pasta Pronto som ska bli rent och fint, och visst fan blir det så när jag är farten. Dock galet trist att göra detta ensam, är förjävla dålig på att övertala folk att städa med mig. Har fram tills nu haft sällskap av min mobil och dess härliga melodier, ack är batteriet nästan slut nu! Får gorma lite för mig själv helt enkelt:)

Eftersom jag ej kan gå runt här på tom mage är det läge att ge mig på jakt efter krubb, så är det dags för en liten promenix ner till Safari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0