Sexdagars Arbetsvecka


Jag är så morgontrött att det måste anses vara någon typ av sjukdom. Varje morgon har jag stor lust att skit i konsekvenserna och bara sova vidare. Imorse var inget undantag, jag stängde av alarmet och sov vidare. 9.25 vaknar jag i panik och inser att jag måste åka, NU! och jag klarade mig och kom i tid, som vanligt.

Snart skiter det sig tänker jag, men normalt klarar jag mig på minuten.

Morgonen är värsta tiden på dygnet! Det är alltid småkyligt och man vill inte gärna lyfta på täcket. Seriöst så mår jag dårligt på morgonen. Tänker tankar som att jag hellre hade varit sjuk så hade jag sluppit att gå ur sängen.


I torsdags jobbade jag en rejäl långpanna, 9.00-01.30. Inte blev det bättre av att jag skulle börja 09.00 dagen därpå. Ojoj vad sliten jag var. Jobbade till tre och sen gick jag hem och la mig. Kollade på "How I met your mother" i 5 timmar och somnade runt ett igen. Lördag började jag tidigt igen, och utgång på kvällen. Sov igenom hela söndagen, som för övrigt var min enda lediga dag förra veckan.

6 dagar/vecka börjar bli standare (som guide var det standard). Anledingen till att jag valt att jobba så mycket är egentligen för att jag ligger så jävla mycket back nu. Men vad fan hjälper det när denna lön infinner sig först om en hel jävla månad.

Fattig fram till 25/6, sen kanske jag äntligen kan köpa nya skor och ett par byxor som faktiskt passar!



Bilden är från vår sista teamdag i Egypten. Jag ser ut som ett litet grått mobboffer och var därmed tvungen att lägga ut denna bild;) Fan vad skoj vi hade, trots att jag blev träffad 3 (TRE!) gånger mitt på skalpen som var totalt oskyddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0