Och inte fan är det sommar än


Fryser fan fingrarna av mig här på jobbet. Och inte vill någon handla något heller! Inte konstigt eftersom det är mer personal än gäster i parken idag!

Stå och smuttar på min livsdryck - kaffe - synd bara att jag inte hinenr ta mer än en klunk innan det är odrickbart kallt!



Somnade med datorn i sängen igår, inte mitt i arbetet utan jag kollade faktiskt på film. Vaknade någon gång i ottan och insåg att datorn var stekhet! Problematiskt värre. Datorerna idag har ingen superlång livstid inte utan börjar närma sig förbrukningsvarustatus. Måste bara backa upp allt viktigt på datorn så jag är berädd om den kraschar, sa jag om? Jag menar NÄR den kraschar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0