Kurs i Nyköping


I morgon bär det av mot Nyköping. Skit att man ska behöva åka mitt i tjocktrafiken också! Jag ska nämligen vara på kurs med jobbet klockan 8:30-17:00, och det är inte vilken kurs som helst utan den heter "Grundläggande livsmedelshygien". Kan kanske vara bra att kunna, men orka sitta och åka till Nyköping för att höra upprepningar av vad jag redan vet.
Dagen ska tydligen avslutas med ett prov, och vi godkänt får jag ett finfint diplom för besväret.


Min mattekurs var för övrigt inte lätt alls. Jag trodde det skulle vara en liten uppfräschning av de kunskaper jag redan besitter, men ack så fel jag hade. Matte A-D ska det vara, en massa jävla tjafs jag aldrig hört talas om. Matte bli så trist när det inte är logiskt längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0