Dags att meddela mina vänner?

Funderar på om jag borde meddela mina vänner om att jag har en ny blogg nu kanske. Jag tycker ju själv att det är lite småmysigt att läsa mina vänners bloggar, se vart de håller hus, vad de gör och hur de mår. Allt detta utan att ens behöva prata med personen i fråga! Oj jävlar vad socialt!

Äsch, jag tycker det är viktigt med dubbelsidig kommunikation så jag tänker nog fortsätta ringa polarna och jag hoppas ni gör detsamma även om ni får uppdateringar via denna usla hemsida? :)



Ok time to go public;)

Ok, jag ser lite småfet ut här. Men det är för att jag springer, OKEJ!? Hehe. You and me? ;) 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skit härlig bild hörredu!! :)

2010-05-11 @ 08:09:00
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0