Vad är det här för jävla halstablett?


En liten bakisdag idag igen då. Sovit typ ett dussin timmar för lite detta dygn. Aptrött var jag imorse (inte ovanligt iofs).

Det var trevligt igår kväll/natt. Men hur svårt är det att ha trevligt efter så stort alkoholintag? Vänta nu, hur mycket drackj jag egentligen? Hmm. 2 öl hemma, en halv flaska vin, tre öl på uteserveringen och två öl inne på världens. Sen var det nog 2 öl på Svea. Tror jag har kolla på läget nu! yeah! Blev då fan inte så farligt ändå, elleeer? :)

Jävlar i skogen vad trött jag var i taxin, somnade skönt där bakom chauffören och nån praktikant. Kastade mig i sängen dirr vid hemkomst!


Väcktes av pappas kommentar:
- Men Louise, du kan väl inte sova med kläderna på?!

Klart som fan att jag kan, jag orkade ju inte ta av dem:P



Kom nyss hem efter en givande arbetsdag med möte och mjukglassmaskinsrengöring (Hatar mjukglassmaskiner, döda!). 

Ok, nu tänkte jag avrunda med att kommentera rubriken till detta fina inlägg. Det var i bilen påväg från jobbet som syrran (Lindus) sa att hon snor ett tuggummi av mig. Javisst fick hon det, bjud gärna Evert också svarade jag. Så Lindus gav lillskiten ett gummi. Efter ett par minuter säger Eve alltså följande:
-Vad är det här för jävla halstablett?

Mojjet har alltså suttit och sugit på tuggummit. Så kan man också göra, hehe!


Sup & svälg, fumla som en älg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0