Snooze

Vaknade av ett ryck imorse, jaha då hade jag "råkat" stänga av alarmet igen. Ojojoj, men jag bestämmer ju själv om jag vill jobba eller ej. hehe! När jag gick till sängs igår kväll tänkte jag att denna dag kunde börja på två olika vis:

1. Jag går upp tidigt och åker ut och jobbar lite i glasskiosken, mjukglassmaskinen rengör ju inte sig själv heller...
2. Jag går upp tidigt, men inte riktigt lika tidigt som i alt. 1, och lirar lite golf (vilket jag uppenbarligen behöver för att komma i någon slags form denna säsong)

När klockan ringde där runt åtta visste jag knappt åt vilket håll i sängen jag låg, så ja, jag "råkade" trycka av larmet. Vaknade dock lägligt till en fin runda golf i solskenet och avslutade dagen med att hälla skumpa på jobbet. Skön dag faktiskt!


Ser (inte!) fram emot en lång arbetsdag i morgon (09.00-ca 03.00).


07:30 ringer larmet igen. Upp och hoppa lilla loppa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0