Opassande kulört


I onsdags lirade jag som sagt golf, det var vägen ut dit jag tänkte tala om för er. Jag var nära på att krocka, jag -världens bästa bilförare- kunde alltså åkt på en känga. Jag var påväg ut i en rondell, så ett par meter innan jag träder in så kontollerade jag givetvis att det var fritt. Och det såg så´ut, yes tänkte jag bara gasa på. Men en sekund inna njag faktsikt är i rondellen upptäcker jag att ett fordon närmar sig! FAAAN! Bromsa eller gasa?! Jag tänkte fan jag måste tvärnita. Dock sprack min plan när jag snart inser att om jag tvärnitar så hamnar jag mitt i rondellen (och i vägen för fordonet) och det verkar ju inte särskilt klyftigt. Nej jävlar jag måste gasa! Så gasen i botten och en liten vink till den andra föraren, och än en gång kom jag helskinnad ur situatioen.

Nu undrar ni hur en felfri förare som jag kan begå misstag som detta och det ska jag nu förklara. Bilen som kom emot mig hade en totalt opassande kulört! Den var asfaltsfärgad den jäveln, vad i helvete! Får en bil ha den färgen?! Klart som fan man missar den.

Sedan denna händelse har jag hunnit arbeta ett 18-timmarspass & två ordinarie pass (ca 8 h). Är trött och ölksugen. Skit att man inte bor i stan!



Micke Picke kommer över och häver vin med mig snart, yehaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0