Nu är jag vuxen (or NOT!)

Skulle ju bli en lugn after work i onsdags ju, hah! Inte då. Men efter den så har jag varit lugnare än mig själv på tidig morgonkvist. Midsommar var min lugnaste ever! Yepp det är faktiskt sant. Detta innebär väl att jag nu kan kalla mig för vuxen, eller? Inte? Men kom igen, lite vuxet var det för i helvete! Det var dock riktigt trevlig att grilla och leka lite med syrran, hennes kille & Micke. 
Och jävlar vad nöjd jag var när jag hade tre lediga dagar utan att vara bakis en enda av dem! Skitnajs ju!

Lindus ringde förut och sa att hon skulle upp och fiska. Skitunge som inte frågar om jag vill hänga med tänkte jag. Men som tur för henne så återkom hon senare med just den förfrågan. Så nu ska jag bege mig ut på sjön och fånga lite av dess undervattensliv (inte att förglömma "vatten" i det ordet)

Skrattade så jag kissande på mig när Mandy berättade att hon sagt det på en utflykt.
- Nu ska ni få ett smakprov på Röda havets underliv!
HAHA! Helt jävla otroligt kul! Detta var alltså i mikrofonen i en buss full med turister, fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0