Livet är en fest


Hej hopp gummisnopp,

Blev en hårdare kväll igår än väntat. Micke kom över med vin med vars smak jag skulle vilja beskriva som koskitsaktig. Japp, den smakade som nylagd koskit luktar på en grön sommaräng. Med andra ord inte så jävla smaskigt! Och därmed fick jag svälja ner skiten med en hel del shots.

Vi drog oss in mot stan där dracks det pilsner (åh, jag älskar det ordet "pilsner"- naajs!) och fler shots intogs. Blev lite småslirig innan det var dags att ta bussen hem. Måste bara tillägga att jag starkt ogillar kollektivtrafik. Bussen anländer till min lycka 10 minuter för tidigt så jag kliver på, lägger huvudet mot rutan och försöker sova. Inte alls svårt med tanke på att jag är pisstrött. Ett par minuter senare så kommer de där jävla studenterna som jag turligt nog lyckats hålla mig på avstån från hela kvällen. Killen som sätter sig berdvid mig börjar dessutom att konversera med mig, nja det var väl en överdrift, men han sluddrar lite med mig iaf. Jag börjar vid detta tillfälle må lite illa och jag vill inte åka buss. Vad gör Louise då tror ni?

Jo, jag åker en hållplats bort, hoppar av bussen och ringer en taxi. Ca 270 spänn fattigare (20 kr för buss och 250 för taxi) så tog jag mig hem. Till syrran i alla fall. För henne hade jag ringt för att hon skulle få äran att skjutsa mig den sista biten. Jag så smart:)

Är för övrigt brunett igen, fick vara nog med blond kalufs!




Gårdagens första öl intogs på middag med Eve & Danne

Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS BÄSTA MANDY

Att jag inte hitatt hit innan :) ÄR DU BRUNETT? oj det vill jag se, ja du helt enkelt måste komma ner till lilla k-stad :)

2010-06-07 @ 11:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0