Laserdome


Tog friheten att nyttja min rast nu, väntar nämligen på att servera bubbel till ett gäng på delfinarium.


Lirade laserdome i lördags. Det var fan riktigt skoj, synd att hela packet missat att ta med kameran. Vi blev 9 st till sist, även om jag hade försökt att få med betydligt fler folk. Fucking svikers!
Men eliten deltog alltså och jävlar vad kul vi hade. Vi körde 2*20 minuter. Bäst var definitivt när jag stalkade Eve. Man hade 20 sekunder (?) så sig att sprida ut oss innan spelet drog igång. Och när dörrarna till andra omgången öppnades passade jag på att hänga efter henne som en svans, hehe. Hon upptäckte det och sprang runt som värsta galningen.

Både före och efter spelet passade vi på att inta lite flytande bröd, framför allt efter skulle jag vilja påstå. Pojkarna hade dåligt med cash så jag fick det stor äran att stå för våra fyllor den kvällen. Men jag kände mig galet tät efter att ha fått lite pengar tillbaka på skatten, så jag tyckte mig ha råd med kalaset:) Vi spelade bort en slant till att börja med. Sen blev det bärs, i mängder!

När jag vaknade dagen därpå kände jag mig aningen nervös över om det fanns något kvar på kontot! Strax över 1900 på mitt vanliga konto hade försvunnit. Sen är jag övertygad om att kreditkortet användes en del. Skit då.


Äsch, varför spara när man kan slösa? Varför ha tråkigt när man kan ha kul? :P



Var för övrigt på 18-årsfest i lördags morse också, det var "kusinen" som fyllde. Det bjöds på vin och skumpa, inte alls otrevligt faktiskt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0