Höstfunderingar


Slappjobbat lite idag och kom precis hem från en 9-hålsrunda golf. Helt galet slö nu! Inser sakta med säkert att många av mina undersåtar är mindre begåvade personer som gillar att få tiden att gå genom att göra absolut ingenting. Slapphögar är vad de är!

Igår sökte jag lite random skolor inför hösten. Måste ha en backupplan tänkte jag. Småletar lite jobb också, men inser att hösten/vinterns säsongsjobb inte kommer att "släppas" före augusti eller nåt.


Tack och hej, om jag skulle knoppa lite tidigt kanske...

Kommentarer
Postat av: sanna

hej louise!

har lyckas hitta hit :) hoppas allt är bra med dig! blir det sverige i sommar & höst lr? kramar

2010-06-22 @ 09:34:54
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0