Lite folk fordrar mindre arbetskraft

Är så pisstrött att jag borde knoppat för länge sen.


Sitter dock på altanen och lägger om lite scheman, alltid en så trevlig kvällsunderhållning (eller inte!). Men med anledning av detta vackra (äckliga!) väder så har parken inte riktigt lika mycket besökare som vi hade kunnat hoppas på och detta bidrar till att en del av restaurangerna tyvärr måste stänga igen. Är så galet trött på att det är lugnt på jobbet. Jag behöver stressa lite för fasiken!

I helgen är det dags för min trejde golftävling denna säsong, yeah! Detta innebär givetvis att jag (och pappa då) kommer att vinna. Det är en generationstävling där båda får slå ut, man väljer bäst boll och sedan slår vartannat slag. Det ska bli najs:)

Sen fyller farsgubben 50 på måndag, måste pula lite till på presenten. Någon som har lite tid till salu? Shit hur fan ska jag kunna fixa tid till att hinna göra allt? Jobba, göra scheman, golfa, tävla, dricka bira samt fixa present till far? Galet säger jag bara! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0