Igelkottsklubben joinar Hamndalsvägen

Följande text är mycket ointressant:P

Var ute på bakgården för att öva mina golfskills lite då katten dök upp. Han börjde sedan springa mot busken, vad kan det bero på tänke jag och följde efter. Jo en liten kotte dyker upp och det lusiga är att Hugo verar gilla den. Jag ropar frenetiskt efter Eve, som givetvis inte hör ett skit, så jag får ringa hem. Då dyker nästa igenkott upp precis vid mina fötter! Shit vad lustigt tänkte jag och ber Eve ta med sin kamera. Hon kommer ner och börjar smyga runt lite, efter några minuter har hon upptäckt ytterligare två små liv i komposten. Så där står jag och Evert omringade av Igelkottar - skuuumt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0