Äntligen!


Yes idag fick vi äntligen änna på lite av hur en högsäsongsdag på Kolmården egentligen är, hoppas dock på ännu mer i morgon:)

Har avverkat ett par roliga händelser sedan senaste inlägget. Först och främst så vann jag 3000 spänn förra måndagen, YEAH! Så galet nice med en extra liten inkomst sådär lagom före löningen. Perfekt när paket till farsan skulle inhandlas också. Samma dag fyllde farsgubben 50 bast och av mig fick han en lapp och ett litet paket. På lappen lovade jag att han skulle få ett paket dagligen resten av veckan. Rätt schysst idé måste jag säga. Inte för att han fick världens dyraste presenter, men det var fan bra grejer (typ öl, ölkorv, chips, korsordsdstidning samt värdens bästa bakisur!)

Lördagen bestod av party! Japp, pappa hade bjudit runt 30-40 pers i blandad ålder och det blev ett räjält fylleslag, HAHA! Själv stupdäckade jag runt tre kanske, insåg hur jävla fint det är att ha nära till sängen när man är vinglig. Och för att inte tala om hur skönt det måste ha varit för 50-åringen som faktiskt kröp en bra bit till sin säng (har jag hört, själv var jag ju däckad och såg inte händelsen). Dagen efter kom jag dock till insikt att det alltid är bra med en budget inför kvällens drickande, och när det är kostnadsfritt kan det lätt bli en aning för mycket! 

Jag var så galet glad i fredags kväll när jag insåg att jag skulle ha 2 dagar ledigt utan att behöva kliva upp tidigt för golf, min glädje krossades dock ganska snart! Kvällens/veckans fiasko var nämligen filmen som skulle vara pappas present på lördagen. Jag och mina systar hade lagt ner galet mycket tid på att göra en kul film om pappa (ca 30 minuter lång med diverse foton, filmer och musik). Dagen innan den ska överlämnas så sitter jag och finslipar det sista, asbra var den verkligen. Och vad tror ni händer? Jo givetvis slutat filfan fungera, programmet påstår att projektet är gjort i en nyare version av programmet och vägrar att öppans. Mådde illa och ville fan bara kräkas! Men uppe med tuppen på lördagsmorgon så hann jag göra en ny film, lite sämre men ändå en film!


Kastar bambu på er alla;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0