Vintern är spikad!


Liten fylla igår igen, oj som det kan gå. Slutade iaf med att jag stod ute i regnet och liftade. Mitt i natten! Behövde inte stå länge utan första passerande bil stannade, najs! Jaja, lite dumt var det. Men gjort är gjort. Eller hjort är hjort, stämmer också eller hur? :)

Jag har fått ett jobb!! Blir GC med Solresor i vinter, så galet bra! Jag trodde att jag skulle vara i Sverige i vinter men de ger mig inget val när jag blir erbjuden en kontorstjänst (ekonomi). Jävla vad jag äger.

Nu ser jag fram emot Sicilien och massa god mat! Träffa teamet ska bli riktigt najs!


Såg för övrigt väldens sämsta film förut, Syrran och hennes kille lurade i oss att se den. "Human centipede" värsta jävla skitfimen, se den för helvete inte! Fan sämre än Ping Pong Kingen. Då är den ruggit dålig...


Lite lycklig idag trots att jag är bakis som fan. Men det förtjänar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0